Det bedste headset til klare kundesamtaler* er kommet – Vi introducerer Jabra Engage 50 II. Vi har lagt magten til at forbedre kundetilfredsheden i dine hænder. Ja, rent faktisk på dit hoved. Vores Engage+-software giver intelligent opkaldsindsigt i realtid for mere meningsfulde opkald og hjælper med at øge kundetilfredsheden. Du opfatter selv de mindste detaljer, fordi vi gav den ikke bare en, men hele tre mikrofoner for en mere klar lyd, samtidig med at vi minimerer uønsket baggrundsstøj, så du hører det, der betyder mest. Det er ultra-let og alligevel holdbart nok til, at du kan smide det i tasken – det er bygget til virkeligheden. Og ørepuderne med den tilpassede pasform og komfortforbedring føles så godt, at du glemmer, at de er der. Seriøst.
Jabra Engage 50 II til kontaktcentre er et headset af i dag og i morgen, som giver indsigt i opkald i realtid for at sikre, at enhver kunde er gladere end den foregående. Trioen af mikrofoner i verdensklasse sørger for, at du lyder bedre end nogensinde. Og du vil aldrig misse et opkald igen takket være den hørbare ringetone. Det er let, behageligt og bygget til at holde – som et headset hat-trick.