Vi introducerer Jabra Engage 40, den nye generation af headsets til kontaktcentre. Forbedring af kundetilfredsheden ligger nu i dine hænder. Vores Engage+-software giver intelligent opkaldsindsigt i realtid for at booste agentens ydelse og forbedre kundetilfredsheden. Med den innovative taleoptimering og beskyttelse af hørelsen sammen med et kraftfuldt to-mikrofonsystem har den generelle lydoplevelse fået et massivt boost. Du vil føle dig godt tilpas takket være designet, der er holdbart trods den ultralette vægt, en tilpasset pasform og ørepuder med ekstra komfort til forbedret lydisolering. Vi lader dig fokusere på det, der har størst betydning. Så sørger vi for resten.
Jabra Engage 40 er et headset til kontaktcentre, som giver indsigt i opkald i realtid, så enhver kunde bliver din til dato mest tilfredse kunde. Engage 40 er designet med både komfort og holdbarhed for øje og er kendetegnet ved en duo af intelligente mikrofoner og en programmerbar kontrolenhed, så det bliver endnu lettere end tidligere at håndtere opkald.